HomePage
Komponenty elektroniczne
Embedded
Automatyzacja przemysłu
Ochrona
Technika pomiarowa
Narzędzia
Elektromobilność
Energia słoneczna
Oświetlenie
Praca
Targi, Szkolenia, Wydarzenia
Wideoteka
Różne
AR236.B i AR232.B
 
Rejestratory radiowe AR236.B i AR232.B f
JZ-500 i JZ-500-C
 
Przewody JZ-500 i JZ-500-C w kolorze cza
HF41F
 
Subminiaturowe przekaźniki mocy serii HF
GT-900B
 
Zestawy walizkowe narzędzi firmy GOLDTOO
Intel® Neural Compute Stick 2
 
Firma RS Components wprowadziła do ofert
MC4
 
Zestawy złącz solarnych MC4
WIHA-SB24670
 
Wielofunkcyjna latarka LED marki WIHA
G2RV-SR
 
Przekaźnikowe moduły sprzęgające OMRON s
LUP-20-LED
 
Lupa stołowa LUP-20-LED-SMD
SSD NVMe 970 PRO
 
Samsung SSD NVMe 970 PRO i EVO – nowe st

Najpopularniejsze anteny ze złączami firmy 2J

Najpopularniejsze anteny ze złączami firmy 2J

Dobra antena jest gwarancją sukcesu. Nawet przy doskonałym zasięgu, z odpowiednio dobranym modułem IoT, powodzenie danego przedsięwzięcia jest zagrożone jeżeli zastosowany zostanie niewłaściwy model anteny. Dlatego też nie warto ryzykować – wybierz jedną spośród najczęściej stosowanych anten ze złączem firmy 2J.

Na rynku dostępnych jest wiele typów anten, ale prawdopodobnie najczęściej stosowanymi antenami są te montowane na złączach. Firma 2J produkuje kilka typów anten ze złączami. Do ich największych zalet należą: intuicyjna obsługa, małe straty wynikające z bezpośredniego montażu w pobliżu źródła sygnału radiowego oraz konstrukcja urządzenia (złącze służy jednocześnie jako uchwyt anteny). W przypadku tego typu anten najczęściej stosuje się znany typ złącza SMA.

Anteny montowane na złączach firmy 2J obsługują szeroki zakres częstotliwości:

  • od 87 MHz (FM) do 169 MHz (ERMES);
  • 380-500 MHz (TETRA), 433 MHz (ISM/TETRA/LoRa);
  • 800-850 MHz (AMPS/NB IoT), 900 MHz (GSM);
  • 1800 MHz (DCS), 1900 MHz (PCS), 2,1 GHz (UMTS), 2,4 GHz (Bluetooth/WiFi), 1700-2700 MHz (4G/LTE);
  • do 5-5,9 GHz (WiFi/5G).
Przegląd anten montowanych na złączach firmy 2J:

Antena 2J010/2J020 to prawdopodobnie najbardziej popularna w historii antena ze złączem prostym/kątowym, obsługująca pasmo GSM. Niewielka antena o długości 55 mm ze standardowym pozłacanym złączem typu SMA obsługuje zakres częstotliwości od 850 MHz do 2,4 GHz, przy maksymalnym wzmocnieniu wynoszącym 2,2 dBi.

Nowsza wersja anteny 2J010/2J020, oznaczona jako 2J0B04, cechuje się lepszymi parametrami, a jej wykonanie lepiej odpowiada współczesnym trendom. Para 2J0B04-C884G/2J0B04-C885G ze złączem kątowym/prostym SMA obsługuje pasma: AMPS/NB IoT (850 MHz), GSM (900 MHz), DCS (1800 MHz), PCS (1900 MHz), UMTS (2100 MHz).  Antena ma długość zaledwie 44 mm oraz bardzo mały współczynnik napięciowy fali stojącej (VSWR) wynoszący 2,2:1 i może pracować z mocą wyjściową do 25 W.

Antena 2JW0124 jest bardzo elastyczna i obsługuje pasma o częstotliwości: 4G/LTE (699-960/1710-2690MHz), GPS/GALILEO (1575MHz), GLONASS (1592-1610MHz). Długość anteny wynosi 196 mm, a szerokość maksymalna – 38 mm. W antenie zastosowano złącze SMA, które zapewnia małe straty i umożliwia pewne zamocowanie urządzenia.

Model 2JW031-868 został zaprojektowany do współpracy z licznikami inteligentnymi. Antena może zostać zamontowana na złączu kątowym, jak również prostym, co jest bardzo przydatnym rozwiązaniem. Antena obsługuje pasma Sigfox/LoRa/ISM o częstotliwości 868 MHz, posiada doskonały współczynnik napięciowy fali stojącej 1,5:1 i umożliwia uzyskanie maksymalnego wzmocnienia 2 dBi.

Ostatnie z prezentowanych w tym krótkim przeglądzie urządzeń to naprawdę wyjątkowa antena GPS z wbudowanym wzmacniaczem niskoszumowym – model 2J0801. Antena jest w stanie odbierać i wzmacniać sygnały z satelitów GPS, GALILEO i GLONASS, cechuje się doskonałym współczynnikiem VSWR 1,2:1 i umożliwia uzyskanie maksymalnego wzmocnienia 25 dB przy napięciu zasilania wynoszącym 5 V. Maksymalny pobór prądu modelu 2J0801 wynosi 15-25 mA.

Więcej informacji o dostępnych antenach montowanych na złączach można poznać zapoznając się z naszą ofertą produktów.

Aby uzyskać więcej informacji o pozostałych produktach firmy 2J lub zasięgnąć rady w zakresie doboru odpowiedniej anteny, prosimy o kontakt pod adresem info@soselectronic.pl 

2019061006 / 28.06.2019 / Komponenty elektroniczne / SOS electronic s.r.o. /

Seria THL15WI - moc 15 W w mniejszej obudowie
Seria THL15WI - moc 15 W w mniejszej obudowie
Wyższa sprawność energetyczna przy zachowaniu jakości i jednoczesnym obniżeniu kosztów. Takie parametry stanowiły podstawę do opracowania nowej rodziny produktów THL15WI firmy TRACO w metalowej obudowie o wym. 1 x 1 x 0,4″.
.....
Wysoka wydajność i dobra jakość lutowania ręcznego - porady praktyczne
Elementy uszkodzone przez wysoką temperaturę, słabo podgrzane złącza, krótka żywotność grotów i lutownic, słaby rozpływ lutu… Brzmi znajomo? Poniżej podajemy kilka odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące trudności związanych z lutowaniem ręcznym.
.....
Wysoka wydajność i dobra jakość lutowania ręcznego - porady praktyczne 
Jak szybko i łatwo zbudować inteligentne oświetlenie ulic
Jak szybko i łatwo zbudować inteligentne oświetlenie ulic
Za pomocą standaryzowanych komponentów TE Connectivity można zbudować unikalny system oświetlenia ulic. Znajdź w naszym asortymencie produkty dla siebie.
.....
Mały wielki przekaźnik
Niewielki, zaledwie 15 mm przekaźnik samochodowy FBR51ND12-WI wytrzymuje natężenia o wartości 35 A. W tym małym urządzeniu Japończycy „upakowali” wiele lat doświadczeń i precyzji. Niezawodny przekaźnik, który doskonale sprawdza się w wielu zastosowaniach poza motoryzacją.
.....
Mały wielki przekaźnik
Najpopularniejsze anteny ze złączami firmy 2J
Najpopularniejsze anteny ze złączami firmy 2J
Dobra antena jest gwarancją sukcesu. Nawet przy doskonałym zasięgu, z odpowiednio dobranym modułem IoT, powodzenie danego przedsięwzięcia jest zagrożone jeżeli zastosowany zostanie niewłaściwy model anteny. Dlatego też nie warto ryzykować – wybierz jedną spośród najczęściej stosowanych anten ze złączem firmy 2J.
.....
Systemy znakowania pozwalają zaoszczędzić czas
Prawidłowe znakowanie i jego wysoka jakość gwarantują bezproblemową i szybką pracę. Znakowanie wprowadza porządek w skomplikowanym systemie, a osoba, która je wykonuje nie musi tracić czasu na wyszukiwanie podzespołów!
.....
Systemy znakowania pozwalają zaoszczędzić czas
Złącza M.2 – Klucz do udanego połączenia
Złącza M.2 – Klucz do udanego połączenia
Początkowo znane były jako złącza nowej generacji (New Generation Form Factor). Obecnie złącza M.2 stopniowo zyskują coraz większą popularność niż miniPCIe, stając się standardowym rozwiązaniem w komputerach, urządzeniach komunikacyjnych i zastosowaniach M2M.
.....
Seria komputerów przemysłowych na szynie DIN
Seria NET i MIRO obejmuje szeroki asortyment modeli standardowych. Dodatkowo mocną stroną LexSystem jest możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb przy minimalnych kosztach dodatkowych.
.....
Seria komputerów przemysłowych na szynie DIN
Wysoka wydajność i dobra jakość lutowania ręcznego - porady praktyczne 
Wysoka wydajność i dobra jakość lutowania ręcznego - porady praktyczne
Elementy uszkodzone przez wysoką temperaturę, słabo podgrzane złącza, krótka żywotność grotów i lutownic, słaby rozpływ lutu… Brzmi znajomo? Poniżej podajemy kilka odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące trudności związanych z lutowaniem ręcznym.
.....
Złącza M.2 – Klucz do udanego połączenia
Początkowo znane były jako złącza nowej generacji (New Generation Form Factor). Obecnie złącza M.2 stopniowo zyskują coraz większą popularność niż miniPCIe, stając się standardowym rozwiązaniem w komputerach, urządzeniach komunikacyjnych i zastosowaniach M2M.
.....
Złącza M.2 – Klucz do udanego połączenia
Systemy znakowania pozwalają zaoszczędzić czas
Systemy znakowania pozwalają zaoszczędzić czas
Prawidłowe znakowanie i jego wysoka jakość gwarantują bezproblemową i szybką pracę. Znakowanie wprowadza porządek w skomplikowanym systemie, a osoba, która je wykonuje nie musi tracić czasu na wyszukiwanie podzespołów!
.....
Najpopularniejsze anteny ze złączami firmy 2J
Dobra antena jest gwarancją sukcesu. Nawet przy doskonałym zasięgu, z odpowiednio dobranym modułem IoT, powodzenie danego przedsięwzięcia jest zagrożone jeżeli zastosowany zostanie niewłaściwy model anteny. Dlatego też nie warto ryzykować – wybierz jedną spośród najczęściej stosowanych anten ze złączem firmy 2J.
.....
Najpopularniejsze anteny ze złączami firmy 2J
Największy wentylator, jaki kiedykolwiek widzieliście...
Największy wentylator, jaki kiedykolwiek widzieliście...
Z pewnością spotkaliście się już z wentylatorem, który jest większy niż proponowany model S6D800-AD01-01 firmy EBMPAPST. Jednak dla osoby, która widuje wentylatory tylko w notebookach, wymiary tego modelu są naprawdę imponujące - brakuje mu zaledwie 4 centymetrów do 1 metra. Rozwiązanie to stosowane jest w chłodnictwie i wentylacji.
.....
Seria THL15WI - moc 15 W w mniejszej obudowie
Wyższa sprawność energetyczna przy zachowaniu jakości i jednoczesnym obniżeniu kosztów. Takie parametry stanowiły podstawę do opracowania nowej rodziny produktów THL15WI firmy TRACO w metalowej obudowie o wym. 1 x 1 x 0,4″.
.....
Seria THL15WI - moc 15 W w mniejszej obudowie
Jak stworzyć rozwiązanie IoT w kilka godzin?
Jak stworzyć rozwiązanie IoT w kilka godzin?
To bardzo proste. Wybierz swój ulubiony sprzęt Aaeon, podłącz do niego czujniki i elementy wykonawcze, zainstaluj system operacyjny Windows 10 IoT Enterprise LTSB, napisz swój program i skonfiguruj usługi w chmurze Microsoft Azure.
.....
Niskoprofilowa dioda LED – czy to możliwe?
Seria KPTR firmy Kingbright umożliwia odwrotny montaż, dzięki czemu diodę LED można ukryć w płytce drukowanej.
.....
Niskoprofilowa dioda LED – czy to możliwe?
TMPS10 - ultrakompaktowe rozwiązanie do zasilania urządzeń IoT
TMPS10 - ultrakompaktowe rozwiązanie do zasilania urządzeń IoT
Rodzina hermetyzowanych przetwornic 10W AC/DC TRACO jest wyjątkowa nie tylko ze względu na swoje ultrakompaktowe wymiary i dużą wydajność. Przetwornice te stanowią idealne rozwiązanie do zastosowań w branży IT, komunikacji i elektronice domowej.
.....
Wydajne i niedrogie moduły I/O do zastosowań w automatyce przemysłowej
W naszej ofercie są już dostępne różne wersje modułów I/O IO-Link, modułów wieloprotokołowych i innych firmy Lumberg Automation – wszystkie w wytrzymałej obudowie o klasie szczelności IP65 lub wyższej.
.....
Wydajne i niedrogie moduły I/O do zastosowań w automatyce przemysłowej
Firma tygodnia

TE Connectivity
Spis firm


SMA Solar Technology AG


TE Connectivity


akYtec GmbH


SOS electronic s.r.o.


MARVELL


Taiwan Semiconductor


ROHM Semiconductor


ČEZ a.s.


Pickering Interfaces Ltd


NEXPERIA


Foremost Electronics


RS Components Sp. z o.o.


SECTRON


FAULHABER


Willow Technologies


Phoenix Contact


MASTERS Sp. z o.o.


ABB


ACS Motion Control


Visual Communications Company, LLC


LASER COMPONENTS


Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.


Hradil Spezialkabel GmbH


Sonderhoff Holding GmbH


Radio Frequency Systems


Apacer Technology Inc.


Pico Technology


LEM


AERCO


MENCOM
Kalendarz
electronicAsia 2019, Hong Kong, 13.10.-16.10.2019
Hong Kong Electronics Fair, 13.10.-16.10.2019
TAITRONICS 2019, Taipei, Taiwan, 16.10.-18.10.2019
productronica 2019, Munich, DE, 12.-15.11.2019
DistribuTECH, 28.1.-30.1.2020, San Antonio, TX
IMTS2020, 14.9.-19.9.2020, Chicago, IL
ISE 2021, Barcelona, Spain, 2.2.-5.2.2021
DistribuTECH, 9.2.-11.2.2021, San Diego, CA
DistribuTECH, 25.1.-27.1.2022, Dallas, TX
DistribuTECH, 7.2.-9.2.2023, San Diego, CA
DistribuTECH, 23.1.-25.1.2024, Indianapolis, IN
DistribuTECH, 11.2.-13.2.2025, Dallas, TX
Interesting video
Mouser Electronics Warehouse Tour with Grant Imahara
Interesting video
The ISS Design Challenge ...
naše portály dle jazyka:

česko/slovenská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ

anglická jazyková verze:
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.COMPONENTS.ONLINE

polská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL

ruská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU
naše portály dle zaměření:

ELEKTRONIKA.ONLINE :
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru

ELEKTRONIK-INFO:
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU

COMPONENTS:
WWW.COMPONENTS.ONLINE
  kontakt:

MALUTKI media s.r.o.
Těrlická 475/22
735 35 Horní Suchá
tel. 00420-603531605
e-mail: info@malutki-media.com



All trademarks are the property of their respective owners.
ISSN 1801-3813